close
標題:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

想問下大陸既地方 (熟識大陸地方既人請進,10點)

發問:

我聽我老豆講ja 唔知有冇打錯字= =" 如有打錯請打番個正確既字比我 唔該 想問下大陸有個地方叫『海峰』 呢個地方係響邊到?? 有冇地圖可以睇到呢個地方咖??

最佳解答:

你指的應是 [海豐] 吧 ! 海豐屬廣東省汕尾市管轄其中一個縣, 地處廣東東南部, 位處惠州市惠東縣和汕尾市陸豐市之間. 西距廣州290km, 距深圳197km, 東距汕頭180km, 距香港81海里. 海豐取義於"南海物豐", 1988年3月成立汕尾市, 海豐劃出沿海7鎮為市城區, 全縣有16個鎮, 236個村村民委員會, 42個社區居民委員會. 海豐縣人民政府駐地設在海城鎮, 總人口74.6萬人, 是著名僑鄉. 海豐總面積1,750平方公里, 屬亞熱帶海洋氣候, 年平均氣溫22度攝氏, 海豐天然物產豐富, 素有 "魚米之鄉" 之美譽. http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%B5%B7%E4%B8%B0%E5%8E%BF http://www.hailufeng.com/LUFENG/map/ 圖片參考:http://www.hailufeng.com/LUFENG/map/images/haifeng2.jpg

其他解答:0D7DAC4E6DF60DFA
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()