標題:

由旺角去香港灣仔駱克道401至403號榮華商業大廈點去?

發問:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

由旺角去香港灣仔駱克道401至403號榮華商業大廈點去?

最佳解答:

去駱克道401至403號榮華商業大廈路線 搭港鐵銅鑼灣站後用 C 出口(即銅鑼灣廣場一期,洛克道方面), 到地面後轉左一路直行, 過咗灣仔消防局後門及堅拿道天橋底後過對面馬路之後轉左 行多 3幢大廈左右就係榮華商業大廈, 大約行 3 分鐘左右。 如果搭隧巴該係搭 九巴/新巴 112 號 (蘇屋 至 北角) 車費成人$9.3。 旺角上車後搭紅隧過到港島後 第一個巴士站 (摩理臣山道) 落車。落車之後一路沿電車路直行過咗 2 條馬路之後, 應該見到一幢成3-4層檔舖大廈, 再直行入多一條街就係洛克道, 見到一條上斜位行車天橋右邊就係駱克道375號行多 4座大廈就到。

其他解答:

這裏可以幫到你 http://yayantw.s59.niidc.com/yahoo.com.hk/hk/auction/1118037410|||||乘港鐵在旺角上車, 灣仔港鐵站落車, 由駱克道出口 上到地面再問人點去榮華商業大廈9B623C59CC17F40C
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()