標題:

有無張軍澳去尖沙咀既小巴?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有無張軍澳去尖沙咀既小巴? (唔好比通霄小巴我呀!) 更新: 巴士我都知...........我係話小巴呀.!

最佳解答:

小巴就乜,巴士就有2條線! 1.九巴296D線,中途經尖沙咀,但總站不是在尖沙咀。 296D 尚德-佐敦(匯翔道) 2.九巴98D線,中途經灑尖沙咀,總站尖沙咀(東)。 98D 坑口(北)-尖沙咀東 296D→http://www.kmb.com.hk/chinese.php?page=search&prog=route_no.php&route_no=296D 98D→http://www.kmb.com.hk/chinese.php?page=search&prog=route_no.php&route_no=98D 2009-06-17 12:39:46 補充: 小巴應該無啊!

其他解答:
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()