close
標題:

我今年升小六,下年升中一,選什麼中學好呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

如題~~~我住在黃大仙區,黃大仙區什麼中學好呢?大家不防給點意思我吧~另外~選永光好唔好呢? 更新: 我的學習能力是中等的~

最佳解答:

如果你英文好ge話... 都可以試下wing kwong.... 因為永光宜家就開始注重英文教學, 永光就有7個Day, 但係佢個Day唔係解星期 e.g.佢Day1唔係星期一, 佢個Day就係 開始上堂第一日就係Day1, 如此類推la.... 因為我都係永光ge學生.... 但係我都係岩岩先入去, 所以都唔係太清楚。 但係都希望會幫到你la。 如果你唔想揀永光ge話, 就試下其他岩你個成績lv ge中學。

其他解答:

首先你係要清楚自己成績同埋自己讀書能力, 要知道係咩level~ 選中學係要選d岩你程度, 唔好話鐘意邊間就去果間架~ 太差又唔好, 高過哂你既程度只會搞到自己好辛苦~ 最好就問下班主任意見啦~~
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()