close
標題:

資生堂UVWHITE特效美白液一問

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問uvwhite特效美白液係唔係精華素黎ga? 我睇介紹佢只係夜晚用!早上唔用得? 我本身係混合性皮膚,t位比較油, 生理期時會出一兩粒暗瘡,如果想去印呢隻岩唔岩用? 希望用過既朋友幫忙解答!

最佳解答:

想請問你是指哪支的? 因為UVwhite的夜用精華素也有兩支的: 1) UVwhite Whitening Effector: http://web2.sasa.com/SasaWeb/tch/product/viewProductDetail.jspa?itemno=100181721001 2) UVwhite Whitening Night Essence: http://www.shiseido.com.tw/product_a_1_1.asp?aaa=1&bbb=1&ccc=5&typ2=30&pno=39 前者(1)是按摩精華素, 即是按摩 + 精華素"二合一", 用法是於每晚潔面及搽完爽膚水後, 按噴嘴約兩至三次, 然後輕輕按摩一分鐘, 直到完全吸收為止, 不用沖洗. 後者(2)是夜用精華素, 主要功用是減低白天的紫外線所形成的雀斑/黑斑, 用法是每晚潔面及搽完爽膚水後, 按噴嘴約三次便可以搽勻全面. 因為兩者的性質就是專為夜用而設, 所以最好不要在早上用吧. 不過兩者的sample我都用過. 質地方面, (2)會很清爽, 一點也不笠; 而(1)還可以. 效果方面, (1)會較快看到效果, 面色白了一些, 不過我覺得它對減淡暗瘡印無效; 而(2)呢, 我用完一支sample也看不出有甚麼效果. 給你的產品分享(台灣urcosme), 請參考: 1) UVwhite Whitening Effector: http://www.urcosme.com/search/final-5336.htm 2) UVwhite Whitening Night Essence(只找到了舊版): http://www.urcosme.com/search/final-5338.htm 希望幫到你!

其他解答:

唔會好似d人咁賣廣告hardsell,答案中肯,貼題!|||||如果你真係想搞好暗瘡同暗瘡印,不如我介紹你用我用緊的product, 我都用緊, 好work ga~~,(我暗瘡同印愈來愈少,毛孔愈來愈少,好開心) ***************************我生左暗瘡5年 GA l******************************************* 其實要搞好暗瘡 唔係單單搞外在嫁, 最重要係內在幫助7成嫁, 而外在都重要 3成 好喇, 咁內在究竟係幫你D咩呢? 其實就係幫助你令你身體各個循環都得以平常/ 再運作得好D(e.g.有便秘既, 訓練反你既排泄系統/ 改善腸胃敏感) 咁令你既身體識得將D油脂, 毒素自動排出來, 你要杜絕暗瘡 第一樣要用內在營養去改善!! 咁我既推介係Herbalife, 286蚊 ~ 22餐既營養蛋白素.專業顧問跟進 [講緊你睇醫生都唔只呢個價喇] 好喇, 講到外在營養 即係日常既護膚喇 ^^ 除左內在 好多時其實係你沒有好好清潔自己的皮膚而形成暗瘡既, 簡單.正確 護膚方法 1)洗面 - 正確既洗面方法令會幫助到清潔毛孔既dirty野, 唔正確會影響你既皮脂腺嫁, 搞到油脂分泌旺盛, 容易出瘡* 2)磨砂 - 適當的磨砂磨走過多既角質層/ 死皮, 令會吸收到& 清潔到底層一D既dirty 3)深層清潔 - 溶解Dirty野出來, 好多時就係因為你毛孔同底層dirty, 日子耐左 發炎, 形成暗瘡 4)保濕面膜 - !!!!!!!!!呢個係最重要架!!!!!!!!!!!!!!!!!! 先令皮膚組織軟反, 皮膚自然推D dirty野出來, 再來保濕同你收毛孔, 毛孔細左 自然少左dirty野藏入毛孔 就自然少暗瘡 我地依家重有免費試用, 你想學多D護膚? 搵我地拉?! [咁呢個教哂你正確既護膚方法同心得] 公司網頁: www.carmenchoi.com [記得填介紹人:Franco Tong] 電話:61505632 Franco E-mail/MSN: tttpt@hotmail.com Additional information: 我本人生左暗瘡5年, 經過無數次的挫折(戒口, 做facial同磨皮, 上yahoo bid野, 搞到皮膚敏感仲愈生愈多暗瘡), 已經冇心機再去整佢.有暗瘡令我自信心跌落谷底,我係過來人,我都知生暗瘡係痛苦到入心入肺, 所以我好希望同人分享我的心得,可以幫到其他人重拾自信, 過D好的生活-_- 在一次偶然機會下,我遇到我公司依家用左公司的產品三星期後, 我D暗瘡已經好左差唔多七成,(見過我張相就知我以前同依家的極大分別),相信過多 一兩 個月我D暗瘡印同凹凸洞都會好番. 我地改善暗瘡係用天然不傷皮膚的護膚品, 仲會改善內在身體情況, (Jackeline都話改善內在身體情況 暗瘡先至冇), 令到身體亦會改善 想改善好暗瘡, 一定要趁年輕(因新陳代謝好), 過左青春期個時就較難改善好. 如果你想知多D,可以上黎做護膚, 教你正確洗面方法等其他護膚方法,有保濕,潔膚等MASK,蘆薈gel,磨沙膏,爽膚水等俾你試~ 真真正正既比皮膚感受一下咩叫護膚 ~ ,仲有奶昔俾你試,學識護膚先可以搞好皮膚,講真一句其實自己先係自己皮膚的專家,識左自己護膚,自己就係護膚專家 要改善粉刺? 黑頭? 火山坑? 暗瘡同印? 油脂粒? T字位油? 我地都幫到你!! 地點 : 尖沙咀 對象 : 男女老幼均可 時間 : 星期一至 星期日* 或者call我登記喇 ! My Mobile :61505632 Franco !! 或者MSN我 tttpt@hotmail.com ****************** 我介紹我Herbalife既蘆薈gel********************
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()