close
標題:

ce math grade 二問

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

兩種情況: 1.Iq:87/99 MC:51/54 2.Iq:90/99 MC:51/54 第1第2種情況分別有咩grade??

最佳解答:

maths要a,lq要超過九成,mc最好唔好錯多過3-4條 小弟先前(05年)考maths,知道自己lq99分應該拎哂,所以mc唔小心錯左4條都有a 我亦睇左今年的maths題目,比起05年還要簡單 所以 , 第一重情況應該a唔到了.... 第二種情況應該勉強可以拎個a 不過,如果今年個個都表現唔好,第二種情況應該a硬 第一種情況就唔敢講a唔a到了... 小心加油!

其他解答:

今年咁淺.......... 我覺得要拎A可能要多d分=.= 因為以我所知,我果班有一半人都有LQ都有90分以上........ 所以如果要a應該係要LQ 9x以上.... 如果唔係就會出現大量A 不過最後都要睇考評局決定啦~~~ 考完就算啦,唔好諗咁多啦|||||要睇番個一年 d 題目深唔深架.. 因為要拉 curve 如果個一年淺, 個個都識, 你就算o岩得多, 都未必有 A 但係根據你呢兩個 case, 9 成係拎 A ! 第一個 situation , 如果唔好彩, 個一年淺, 都有可能會變 B, 但機會唔大, 因為 mc 拉得番 d 分 我自己 mc o岩 43 條都有 B, 所以呢兩個 situation 好大可能係 A
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()