close
標題:

升中選校問題!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我讀緊劉伍英..我五年級考第5,4(全級45人),,六年級考第4(全級48人),,我第一志願揀譚伯羽..入到機會有幾大..第2志願想揀英中..揀邊間好...ps 英文老師叫我揀英中.... 更新: I live in TM

最佳解答:

講真...我本人住系屯門區,對屯門區中小學校都了解. 劉伍英唔算太好...所以考前幾名都真系冇咩用...最重要系睇你計分試考成點?? 入譚伯羽既機會真系50/50...因為呢間都算系1間唔錯既中學....都蠻多人選的... 而且中中對你黎講...可能容易handle d ! 唔洗驚讀唔黎!! 選英中就唔好太大諗頭...始終英中系最多人選的!! 建議你選劉金龍{系女仔既話}...如果唔得既話就選擇南屯官吧!都唔錯的喔!!

其他解答:

唔好喇~ 中中啦~ 你果級先得果幾十個人~ 好危險姐~|||||你住邊區??我唔知你住邊區. .不過我個人認為觀塘區d英中唔錯架!你可以惗下架..|||||揀英中!!!go!go!go!
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()