close
標題:

有關彈鋼琴o既問題~

發問:

我o岩o岩考完3級~131分~但sight-reading o岩o岩pass~有咩辨法可以好d? 大約咩級數可以就咁睇就彈到首流行曲嫁? 唔知係咪太老(16)先學琴......手指同手腕都好硬..... 彈唔到超快o既drmfs...成日覺得好似已經係極限咁......我驚上唔到8級....有咩辦法攪攪? thx!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

買多啲簡單o既譜 日日都彈一兩首 咁幾個月後就會有明顯進步架喇 要一睇就彈到流行曲 我諗八級都未必彈得好囉 只可以叫做似樣啲 放鬆呢樣嘢好難就咁講 因為啲肌肉同個腦始終都係由你話事 最緊要就係提住自己唔好用啲無需要o既力囉 我自己就同學生講當自己係一隻獅子 好輕鬆咁喺部琴上面

其他解答:

1、sight-reading o岩o岩pass~有咩辨法可以好d? 多聼、多練、多感受........... 2、大約咩級數可以就咁睇就彈到首流行曲嫁? 學到幾級都可以彈,只不過睇你的程度同所用時間的比例唔同咯,仲有曲子的難度深淺都有關架,但係市面上有好多流行曲都好簡單又好聽架,有d係有幾個版本(唔同人編寫,難度唔同),你可以去搵d覺得適合自己彈ge來練習,以培養自己彈琴的興趣及信心。 3、唔知係咪太老(16)先學琴...... 唔係,因爲知識係永無止境的,“活到老,學到老”。好多人五十歲先開始學電腦,我有個朋友六十幾歲先開始學鋼琴(不過原動力係為咗個孫 ^^) 4、手指同手腕都好硬..... 初學手指硬係正確的,因爲唔需要接觸太多大跨度的音,彈琴應該有一個基本的手指架勢先會有力度的基礎。但如果你係想形容手指唔夠靈活,唔聼使喚,控制唔到,原因就係練習唔夠、方法唔啱,或者一味追求速度(成日想彈快)。手腕好硬都係因爲方法唔啱,可能同你的老師唔夠留意呢一方面有關。因爲其實就算彈得幾快,只要你的手肘&手腕係放鬆ge,都唔會覺得越彈越硬,越彈越緊張,越彈越酸痛。正確的彈琴姿勢係雙肩、手肘&手腕放鬆的基礎上進行的。建議你唔好講求快,多練(慢練)指法、音階,因爲個d係你將來可以輕鬆d上到8級的基本功。未學走點識跑呢?由慢至快,先至係練習的過程。 建議所有初學音樂的朋友,唔好太多講求cd中的速度同米情緒,最重要的係尊重作品本身&保持作品演奏的完整性(無論係慢彈or快彈)。至於cd中的名家演奏,作爲了解作品意境、樂感的參考即可。往往我哋只係睇到名家演奏之快,殊不知在cd面世的背後,演奏家付出幾多甚至多過平凡人的努力............世界上天生天才的幾率並唔會好大. 希望你同意我的觀點&接受我的建議.......^^|||||我d sight-reading 都唔得嫁,但是老師叫我去買本 Piano Pieces for Children, 每日彈一頁﹐我都進步唔少﹐你不妨參考一下la. 驚上唔到8級? 練多d la......加油努力﹐支持你﹗|||||sight-reading 練多D就得喇! 流行曲幾多級都彈得,在於那流行曲易不易。 16先學琴都算遲喇!不會練多D就可手指手腕唔硬。 最後都係o個句:練多D!|||||有本書叫Improve Sight-Reading 幾好 practice make perfect ar~ 仲有流行歌會學壞手,i suggest may be two years later.
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()