close
標題:

急!!!14歲JJ有問題!!!有冇人可以幫我?

發問:

我14歲,JJ長12CM,隔日打一次J 但係最近我發覺得JJ有唔妥 宜家每晚訓覺都起身去2次廁所 經常有尿意,但係又唔係好多尿去 排尿有D困難同辛苦 仲有時不自覺咁滲左D尿出嚟 最近度J時,發覺短左2CM 到底發生咩事? 係唔係因為打J搞到咁架???(我5年級開始打,之前每日1次) 咁我應該點樣做?

最佳解答:

1. 係唔係因為打J搞到咁架? 我認為應該無關系。 隔日打一次、甚至一日打一次其實又吾系真系好多, 依個世界有吾少人打得多過你。 自慰其實並不直接造成尿頻,這是很多人的誤解, 事實上只有當你長年累月都維持非常頻密的自慰習慣, 令前列腺長期充血,令前列腺發炎,才會引致尿頻發生, 你而加只系隔日打一次,不太可能因此造成尿頻。 2. 每晚訓覺都起身去2次廁所, 經常有尿意, 但係又唔係好多尿去, 排尿有D困難同辛苦, 仲有時不自覺咁滲左D尿出嚟, 到底發生咩事? 尿頻的可能成因有非常之多, 最主要的原因是泌尿系統炎症如尿道炎和膀胱炎, 前列腺炎當然亦會造成尿頻,但前列腺炎比較常見於中老年男性身上, 你得14歲就吾太可能。 基於你提及的症狀,我認為你很有可能是患上尿道炎或膀胱炎, 這些炎症主要因細菌感染引起,與自慰多寡無關系, 經常忍尿容易導致尿道炎和膀胱炎; 又或如廁前沒有洗手,雙手太汙糟,接觸到下體造成感染; 包皮過長的人因尿液汙垢積聚亦容易導致發炎; 如果你自慰前沒有洗淨雙手,亦都有機會因此造成尿道發炎。 尿道炎和膀胱炎是必需要食藥才能治好, 我建議你要盡快去看醫生,由醫生作出診斷和治療。 3. 最近度J時,發覺短左2CM? 一般而言,陰莖長度是不會突然縮減的, 除非很特殊的情況,與其他非泌尿系統的病症有關, 令陰莖陷入身體內,但機會十分微。 我不太清楚你是如何進行量度,但有些客觀因素會令結果出現偏差: A. 最近天氣比較寒冷,陰莖未勃起時會有收縮的情況出現,貼近身體"取暖"。 B. 當男性處於極度性興奮狀態,陰莖會比平日更長一點;相反近日天氣凍,陰莖可能未去到最硬既狀態,量度的結果便會有差別。 C. 早上起床時由於膀胱存有大量尿液而澎漲,對生殖系統造成壓迫和刺激,也會令陰莖勃起得更硬更漲。 D. 量度位置不準確會令結果出現極大誤差。 希望可以解答到你既疑問, 同時希望你可以盡快康復!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

快d去睇e生啦, 你再咁搞法嘅話, 要切架啦 s1uming@live.hk|||||腎虧? 都係去睇e 生穩陣d|||||最近度J時,發覺短左2CM 到底發生咩事? 好少會短左...可能軟左...脹細左 係唔係因為打J搞到咁架???(我5年級開始打,之前每日1次) 好有機會...可能前列腺有問題 咁我應該點樣做? 少d J 再睇睇情況
arrow
arrow
    全站熱搜

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()