close
標題:

不斷地彈出桌面,不論msn聊天中,還是魔獸中,都有這情況,如何解決?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

點解會係咁彈出桌面?好似傾傾下計..打打下字..如你好嗎但係佢打到你好就彈左出桌面,即係唔係用緊果個視窗,要用滑鼠禁番先要打番個嗎字。另外玩魔獸時候唔定時咁隨機彈出桌面,但係又乜都冇野飛出黎,我信相係有處理程式緊令到咁,唔該大家幫幫我睇下會唔會關事我既工作管理員既處理程式顯示alg.exeati2evxx.exeati2evxx.exeCCC.EXEconime.execsrss.exectfmon.exedaemon.exeexplorer.exeiexplore.exeInCD.exeInCDsrv.exejusched.exelsass.... 顯示更多 點解會係咁彈出桌面? 好似傾傾下計..打打下字..如你好嗎但係佢打到你好就彈左出桌面,即係唔係用緊果個視窗,要用滑鼠禁番先要打番個嗎字。 另外玩魔獸時候唔定時咁隨機彈出桌面,但係又乜都冇野飛出黎,我信相係有處理程式緊令到咁, 唔該大家幫幫我睇下會唔會關事 我既工作管理員既處理程式顯示 alg.exe ati2evxx.exe ati2evxx.exe CCC.EXE conime.exe csrss.exe ctfmon.exe daemon.exe explorer.exe iexplore.exe InCD.exe InCDsrv.exe jusched.exe lsass.exe MON.exe msnmsgr.exe NBHGui.exe PDVDServ.exe realsched.exe reg.exe RichVideo.exe RTHDCPL.exe services.exe smss.exe spoolsv.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe System System Isle Process taskmgr.exe usnsvc.exe wdfmgr.exe windowssystem.exe winlogon.exe 請問以上的有沒有會引致彈出桌面的情況? 如果沒有亦希望大家幫小弟尋找原因.. thx

最佳解答:

絕對可疑檔案: CCC.EXE 非常可疑檔案: windowssystem.exe 可疑檔案: conime.exe reg.exe usnsvc.exe 應該安全: alg.exe ati2evxx.exe csrss.exe ctfmon.exe explorer.exe iexplore.exe jusched.exe lsass.exe msnmsgr.exe realsched.exe services.exe smss.exe spoolsv.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe System System Isle Process taskmgr.exe winlogon.exe 請自行選擇地殺掉進程.

其他解答:

其實你可以試試DEL下每一個程式, 我試過, 所以都幾清楚D程式. 但係你部有D程式我無所以唔係好清楚.... 有D我知無事: conime.exe csrss.exe ctfmon.exe explorer.exe iexplore.exe InCD.exe InCDsrv.exe jusched.exe msnmsgr.exe realsched.exe RichVideo.exe services.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe System taskmgr.exe windowssystem.exe winlogon.exe 上面係唔會有事, 無講D可能有事.. 你可以試下一個個DEL, 睇下有咩效果..(唔會整壞電腦..唔洗驚) 我覺得CCC.EXE有D可疑- - 但係其他都有可能 或者可能係你部電腦真係壞壞地 OR你按到制就以為中毒都有可能
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()