標題:

電腦開唔到空既CDs!!!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我買左新既 CDs 諗住燒碟, 但係入左隻cd 後佢話 : 無法存取 I:\ 功能錯誤 到底係CDs 有問題定我部電腦有問題? 可以點樣fix 佢呀? 我好需要燒碟呀!! thx! 更新: 我以前都用過呢部電部燒碟架, 不過係 reboot 之後就燒唔到. 佢仲可以run cds, 不過run 唔到空既cds 可以點樣開返空既cds 呀???? 更新 2: 補充: cd-rom本身可以燒碟

最佳解答:

你是否尚未安裝燒碟軟件,同時看來window xp無法確認該空白cd。無論如何,使用專門之燒碟軟件都是比較好的,通常界面都會比較易明及有防燒死碟之功能。 當購買燒碟機時,是會隨機附送nero燒碟軟件。 最後我想知道,你之cd-rom能否燒碟,如果不是燒碟機,就當然無法存取啦。

其他解答:
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()