close
標題:

non-jupas 升 U (好急)

發問:

我 arm arm 中五放榜 14 分去左報 HKU Pre-ASSO (ASSO/HD 應該會報 BA) 如果冇 A-level 成績 , 靠 ASSO/HD 成績升返 HKU 會唔會好難??? 同埋想問下用 ASSO/ HD 成績升到上 U ge 人佔讀 ASSO/HD ge 幾多比率? 我知 GPA 大概要 3.5 如果我讀完先修再讀埋 2 年 BA ASSO/HD , 入U 個機率會唔會大 D 呢? 唔該哂咁多位師兄師姐 更新: 我知可以讀完一年 BA 拎個成績表去報 non-jupas year1 亦都可以讀哂 2 年 BA 先拎去報 year 2 係咪報 year 2 好d 呢 (我聽人講因為報 year 1 的話, 有多d 人同我爭 non-jupas)

最佳解答:

而家好多人考完al, 成績唔太差(dd, ddd, 有d人可能某d科失手可能有a/b/c )都入去讀asso, 如果你aim at 入u好多時都係同呢班人鬥! 如果冇 A-level 成績 , 靠 ASSO/HD 成績升返 HKU 會唔會好難??? 要有心理準備係極難!!! eg aim at hku ba通常pre-asso gpa都過4.0(4.3滿分) 呢個唔使太擔心, pre-asso唔太難, 難就難在asso要同一班考過al o既人鬥~ asso yr1 想入hku, gpa>4.0, 仲有冇ue 就一定要有IELTS >7.0 it's a must! 因為好多 考過al o既人佢地yr1入hku ba yr1 都要gpa>3.8 asso yr2想入返hku ba 就真係易好多o既, 通常cgpa3.5 就得喇^^ 同埋想問下用 ASSO/ HD 成績升到上 U ge 人佔讀 ASSO/HD ge 幾多比率? 唔多, 因政府支助果d學位都係得~2000左右俾asso, 同外國返來o既人~~ 我知可以讀完一年 BA 拎個成績表去報 non-jupas year1 亦都可以讀哂 2 年 BA 先拎去報 year 2 係咪報 year 2 好d 呢 (我聽人講因為報 year 1 的話, 有多d 人同我爭 non-jupas) 行pre-asso, asso 都用左唔少錢, 都唔差在俾1千幾百去報下試下得唔得啦

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()