標題:

一間擬似呃人既公司....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

有一間係太子~叫com既公司冇公司自己既網頁 話自己係一個"中間人"既公司 係幫其他公司搵錢 你要幫佢叫客 第1~3個客1000$ 4~15個1600$ 15~30個客2xxx 咁推 有搞d團體公作 如果我介紹朋友佢就係我下屬咁 又唔可以話佢完全呃人 因為佢有d課程係名人教 叫我上4~7日堂 唔洗錢..... 有冇人聽過知好唔好 其實好似呢d公司係唔係一定要有網頁...... 點先知佢有冇係政府注冊 更新: 我都係比朋友介紹入去佢要好用心咁教我 如果我做到野公司會有錢比佢 咁算唔算層壓式推銷法 因為好似好多16,17,18歲既人做.......

最佳解答:

呢種公司其實好多年前已經存在,以往有一家比較有名叫MP(以前呢家傳銷公司響香港同澳門都有公司,會員人數都唔少,佢地個PLAN響當時香港算係首家 營方法係找一些公司大量買入貨物,然後取得節扣,會員就以正價/比市價便宜一點的價錢(當然有D貨會比市價貴好多)買入貨品,然後取得分數,分數去到咁上下就會有錢,上線就帶住下線再找人入會(佢地叫炒PLAN),當時有好多上線都賺左好多錢,公司果陣好勁,曾經又請D現時仍處於一線地位的歌聲去表演 但係後來呢間公司有一群佔公司收入好多的上線走左,帶埋成班下線去另一家公司自立門戶,結果MP就結束左 . 香港呢一類公司好多,最賺錢就係帶人入會,先俾一筆錢,然後呢D錢就可以買公司的產品(值唔值見人見智),就算有註冊又點?一樣可以結業 呢D公司經營得,表面當然冇咩問題,不過我的經驗,呢D公司最後都會消失左 做唔做你自己決定啦! . 祝腳踏實地,回頭是岸!

其他解答:

有冇註冊可以去"公司註冊署"作網上查詢。 我認為最重要係你自己本身覺得搵唔搵到錢。如果係真既又搵到錢又唔係呃人既咁咪睇下自己想唔想做囉。 總之佢冇問你攞錢之前佢都未呃到你D乜野, 咁咪試下囉。 至於係唔係層壓式就要睇返你覺得COM唔COMFORTABLE 啦。 希望幫到你啦^_^
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()