close
標題:

有d私人野問..男女都可in20點

發問:

我係男...有個好仲意ge女朋友...ok多人想溝佢佢好天真+可愛..好難先溝到佢但係有d野唔好..就係好似唔care人地掂到佢人地突登hi佢油..佢都好似唔覺...我就sure唔開心啦...我同佢講我唔多like佢咁比人hi佢都話佢會注意...但佢又唔人hi個陣又好似唔知咁我想問佢係唔知呀唔care呀定係咩唔單單係咁..有次我同佢kiss個陣..佢仲話想幫我口交我就唔係對性有d咩反感ge...佢要我都唔care但係...由一個女要求男黎做呢d野..係唔係有問題?佢係唔係個d女人?佢好care... 顯示更多 我係男...有個好仲意ge女朋友...ok多人想溝佢 佢好天真+可愛..好難先溝到佢 但係有d野唔好..就係好似唔care人地掂到佢 人地突登hi佢油..佢都好似唔覺... 我就sure唔開心啦...我同佢講我唔多like佢咁比人hi 佢都話佢會注意...但佢又唔人hi個陣又好似唔知咁 我想問佢係唔知呀唔care呀定係咩 唔單單係咁..有次我同佢kiss個陣..佢仲話想幫我口交 我就唔係對性有d咩反感ge...佢要我都唔care 但係...由一個女要求男黎做呢d野.. 係唔係有問題?佢係唔係個d女人? 佢好care 我好關心我..又係唔係fake? 仲有..佢幫我口交個陣..好似好熟手咁 我又第一次..都唔知佢係唔係玩開個d.... 唔想散...又唔係幾想問佢.. 咁姐係可以點? 更新: 有咁多個ans..有人話佢係姣婆..話佢天真係fake..我都諗過其實會唔會係真..我因為屋企比較有$..有好多cheap精想溝我..so我對姣婆同睇佢係真天真定fake有好大信心..有人叫我同佢講..有人話我冇權過問.我係佢男朋友.我y冇權過問?只不過我真係好仲意佢.真係驚佢會嬲左我..我由細到大都係仲意一個人就唔會放棄.佢唔會係例外..同佢分手我做唔到..你地可能會笑我好似女人..呢個唔得個個唔得..但係真係對唔住..佢對我黎講係好重要..我一定要一個最好ge idea ..唔係話你地唔好..係我choose唔到一個一見到就知ko到佢ge方法

最佳解答:

1 . 女友比人hi油 我是女生 ..請容許我說一下我的經歷.. 在不久之前 ... 我一向以為搭車果時 d男人.. a) 睡著了 , i 左過泥 .. b) 掂到女生敏感部位.. c)剎車時成個人攬住左另一個女生 .. 行行下 某男人 a)突然轉向 撞個正面 b) 隻手搖擺時 , 搖高到正常不應該掂到ge地方的位置(女生敏感部位) ....... 我以為一切都係 唔小心 .... 那些男的都是不小心而已 ... 直到一日 我同哥哥出街 , 行行下哥哥發現 前方有個男人 在抽行過他身邊的女生 的水 (即hi油) "隻手有意在女生行過時抬高一點 "有兩個女仔受害 回頭 bea 佢 , 我哥即時行去另一邊ge 路 , 我都仲係唔知 ... 後來入左 mtr 哥哥先同我講番件事 .... 好彩有佢 = =""" 我知道之後問 : 會唔會係 唔小心jar ~ 他說 : 冇可能 !! ~ 你太單純了 ~ 好聽一點就是天真 不好聽是白痴~ (他說話方式是有點狠 ..) 回程時 ... 到我比人hi 油 ..搭車果時 d男人....明明未睡著的 , i 左過泥 , 差少少就掂到 ...詳細就唔講la 太長你都沒心機看 ~ 我出左站 問 我哥 ~ 那男人是不是故意的 ...他說是 ... 他要我自己去處理下 ...(我明白 因為不是每次出街哥哥都係我身邊的 ...) 自此之後 ... 我先發現 ... 我是經常比人hi油 ... (邊d係故意的我識分 ~) 開始可以避得開了 ... 哥哥說 : 男人突然 有 奇怪 的舉動要留意一下 ~ le 件事係今年發生 ....我 ... 今年 17歲 ... 如果不是哥哥講 ... 我可能仲係迷迷糊糊 ... 以為人地唔小心 .... 是正常的... 所以以親身經歷來說 ... 你女友 可能真係 唔知 自己係比人hi油 ... 一d都唔出奇 ... 你可以做ge 唯一係 ...你去留意一下 ....男人突然 奇怪 的舉動... 幫你女友避過 ~ 你講佢未必信 ...因為唔係d人做得好刻意 ~ 殺到埋身~而又係自己發現...ge 佢未必信 ... 你都識講佢好"天真" 可愛 ... 2.熟手.. 我冇le方面經驗 ~ 我唔知咩叫熟手 ... 可是你說 ....""我又第一次"" 咁你又點知道什麼是""熟手"" ? 可能你女友只係識 而已 ~ 不是""熟手"" 總結 : 1 ) 幫佢盡量避開比人hi油的機會 ~ 避過左再告訴佢剛剛發生ge事 ~ 可能咁佢會入腦d ~ 千萬不要用責備語氣 ... 2 ) 你女友的過去 .. 重要嗎? 3 ) 相信對方 ,是 男女朋友 的最基本 ~ 4 ) 再愛佢多一d ~ (廢話 =口=") 希望對你有幫助 ^^~

其他解答:

你甘love佢咪一齊lo 你自己都想同佢do la 佢要口交咪口交lo 你love佢就唔好懷以佢la 佢know that maybe sad|||||如果你係愛對方都唔應該0係呢度問 而係應該同個女仔講 有好多野可能個女仔覺得唔想妳知咁多 但係咁唔代表佢唔愛你 你要學識尊重人地 人地介唔介意俾人掂到你係冇權過問 你可以俾意見,但係絕對冇資格控制對方既行為 而如果你真係愛對方就會接納對方既全部 而唔係要控制對方仲背住佢0係呢度發問|||||其實我並不覺得佢天真,而且可能佢仲係到扮可愛添 佢話想幫你口交,講得出呢句說話,我已經覺得唔天真 你試下諗,如果有1個天真可愛既細路妹,佢會唔會無啦啦話想幫你口交呢?? 當由1個女要求男做呢D野,有可能係佢鐘意你對你有果D慾望先想咁做,又可以係佢過往有幫過人口交,覺得可以討男仔歡心果D.. 佢係唔係果D女仔我就唔知,但我覺得9成係 CARE同關心,可以係扮..但我唔知佢係咪扮.. fake既機會60%..我覺得邊有人比人hi完油唔知.. 佢話佢會注意,但我覺得佢冇去特別注意喎.. 會唔會正如上面既咁講:佢係姣婆呢? 我都唔知..咁點解佢比人hi油會唔知呢?? 比人hi咁多次都唔知..冇咩可能吧??|||||其實男歡女愛既野無話要邊個主動或被動 我睇過你寫既內容 首先, 如果你真係好愛呢個女仔的話, 我見議你抽多d時間去睇實佢, 否則真係好易比人有機可乘, 你話佢係好可愛及好單純的, 講真我地係唔知既, 只會靠你同佢一齊既感覺, 就當你所講既, 她真的可愛及單純的話, 可能佢就係唔左意呢d事情, 所以比人抽左水都唔知, 所以你更加要向佢講清楚及多番提點呢個問題, 其實你可以話你因為太愛佢唔想佢比人抽水, 每次見到你都會唔開心同好心痛的, 如果佢真係愛你的話, 我唸佢都會知道及防範, 至於性方面其實佢未必係你所唸咁隨便既女仔, 講真...正所謂讀書天生都會有天份而做到天才呀 所以可能佢天生對呢方面真係有天份都唔出奇囉, 唉...既然你話到佢咁單純, 你就唔好再唸咁多野啦! 性生活, 每個人都會有需要的, 只係邊個要主動提出來的, 總之佢只係對你有主動咪得囉, 佢天生有天份既你咪慢慢享受個過程囉, 總之你多d睇實同提點佢, 仲有記得假若有問題就要坦白的同佢講, 唔好收收埋埋! 這樣感情只會越來越好 知唔知?|||||睇過你寫嘅嘢,你屬於當局者迷那種,即是享受口交之餘,你都要唸吓你女友,做乜嘢咁熟行啜、又咁有興緻做,放盪者也。皆因佢有以往同男友做過嘅經驗,已經可以將自己真實性格隱藏到爐火純青嘅地步;俾人抽水、揩油視作等閒。同果D男性已有前科,或仲揾緊邊個揩油揩得佢舒服,唔小氣、唔多嘢講,兼上床快嘅。因係你咁純情第一次俾她啜啫,你遲早俾佢飛你,不過你唔好怨過天做乜安排遇上呢個女友俾你。好彩你係男咋,你思想感應咁遲,你係女性仲易蝕底咗好多次都扮話【唔係啩】。勸你一定要離開佢,否則將來俾人笑你是個擁有一妻多夫的男子。她俾別個男的搞大咗個肚入你個矇佬數?,仲信佢就傻。快走呀,無鞋挽劇走,避得就避啦,妖精呀!|||||如果你真係唔識既話. 你咪問佢囉. "我唔係幾識嫁,(你條個名)教下我呀>3<"講個陣要扮可愛. 如果唔係你條女會覺得你介意佢. 另外一個問題啦.hi油 如果你同佢講多次既話. 佢會覺得你煩. so唔好講咁多次. 如果你見到人地hi佢油 佢好似唔知或姐佢好唔好意思個陣. 你要即刻同hi佢油個個人講. "你做咩呀你?!hi我條女油?未死過呀?信唔信我call 999呀啦?" 咁你條女就會甜死你~ 送你一句. "點都要信女友.唔好對佢有咩懷疑.順晒佢意!" 希望可以幫到你!!!|||||我想知道你同她係一起左未先 她天真啊,,多人hi她 到可能係她對自己沒什麼防範 我睇你打d野,我睇得出你著緊她 如果你係對她有意思的話 你應該將你對她的感覺講出來 maybe會怕對方憎了自己 而我會覺得講左出來,會對她好 果個女仔d性格都唔同,你可以再觀察下 各個人都可能有佢自己心理,,身理需要 但如果你係想她唔好咁隨隨便便的 你自己都要有適當地去做 我都好明白你有你的苦惱 唔想散你就最好同她講清楚啦 一起唔一定要有那些先為知愛 希望你自己唸清楚 我給的答案我唔知幫唔幫到你|||||可能佢未必係一個咁壞既女仔既... 或者佢都有可能有性既需要... 你知唔知道佢有無比人破處先... 你係第一次...唔代表佢都係第一次架喎... 又或者...佢都有睇 a 片...想學下野呢... 我係一個女仔...睇到呢個女仔... 咁樣比人hi油我都會出聲啦... 我自己係一個正常人都唔鐘意比人hi油啦... 除非佢係d人俗稱既 " 姣婆 " 啦... 其實呢樣係你地兩個人既事... 做外人既講得多你地兩個人會變到唔識溝通... 你點諗...先係你既答案... 真係大家都有問題既正面咁去傾啦... 起碼大家都知道大家點諗...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()