close
標題:

係大陸同同事食午飯

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

係大陸同同事(下屬)食午飯 如果是每天都是一樣 想請問一下, 一般是請他們食, 還是跟香港一樣, AA制多? 及跟大陸人一起工作, 有否特別注意地方? 謝 !!!

最佳解答:

一些看法讓你參考 : 1. 如果你比他們級數相差很大 ( 例如高三級 ), 就最好祗會間中一起吃午飯。 你付鈔是一種投資。 2. 如果祗喺高一級或也有其他高級同事一起就可AA制。但不要等食完先至大家眼光光你等我我等你埋單。最好之前 (在公司) 說好。例如請位同事負責或睇吓有冇人願意做統籌找數AA制夾回 ( 碌咭有積分 )。說話需有技巧,不可有如出工作指示的態度。冇可能餐餐請;但間吳中請一餐是好的。

其他解答:

這裏可以幫到你 http://aciowni.zznihao.com/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()