close
標題:

jj 的 問題

發問:

男,今年12.5歲,前半年開始生J毛,now已經生到像我呀哥(今年19.5歲)Dj毛一樣多了,腋 毛都有D, 經常勃起 同學D包皮完全包住J頭的, but 我未割包皮,未勃起J頭完全露出 很快畢業營了,如果系沖凉房到比同學see到條J 勃起,又驚比人笑有好多J毛,點算? 更新: 希望各位可以答我!我唔要抄人地ge答案,要真系自己答!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

有毛係男人的特徵,值得自豪。 可以勃起又露頭亦係壯男的特徵,有人笑你就挑戰同佢「比劍」(當然真係做,有人夠膽出劍你便說「你未扯得夠,等你扯硬啲才鬥」),以後就唔會有人笑你。 但係唔好比人用手摸你jj,同佢哋講我條j只係會比女仔摸嘅,摸親就係女仔。[雖然知你好細個,應該唔明這些真實意思,但你的同學應該意會到的] 希望你可以化解心理恐慌,好好地欣賞自己條jj和保護好它。

其他解答:

無啦啦勃起係有d問題 不過笑有好多J毛真係on999...lol 男人就是這樣|||||如覺毛多, 何以剃去, 何必.咁多煩腦|||||咁當你沖涼的時候唔好周圍望,專心D沖涼,唔好緊張,未無咁易勃起,另外,其他人進入青春期的時候都會長陰毛腋毛的,可能別人比你還好呢~不用擔心太多,大家都是一樣的~
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()