close
標題:

亞視同無線 邊間好d?

發問:

TVB 好d?ATV 好d?

最佳解答:

要視乎唔同GE 性質~ TVB 顏色的光度比ATV調高一度, 所以我地人類鐘意光亮GE 野, 因此我地有好多青年人都睇TVB 不過, 說實話, ATV 的顏色是對人眼無害的, 而TVB 太亮反而使人不太舒服, 有沒有害就唔知LA~~ 也因如此, ATV GE 人成日比人話真人仲靚過上鏡 而TVB GE 人則相反 所以老一輩GE 人看ATV, 因為他們不太想看CHARMING D 野, 會頂唔住, 而年輕的會易被顏色吸引 而佢地D 劇, 講真, 我睇到厭, TVB GE 劇永不改變, 用同一種MODE 拍劇, 而ATV則買內地或台劇, 也沒有自己STYLE, 劇名又改得差, 所以我去看了有線, 甚至而家自己上網看劇 ANYWAY , 這只是個人意見~~不要見怪

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

緊系TVB啦` -電視質素好過ATV -演員好過ATV -節目多過ATV ATV多數做D大陸電視劇,而TVB多數做番HK電視劇|||||TVB好啲 TVB有好多香港劇 ATV好多劇都係內地劇 TVB多舉辦活動 ATV畫面比較鮮豔,眼睛比較唔X服 TVB比較大型(公司) *只係我嘅意見 2009-05-24 15:21:16 補充: TVB節目多娛化 ATV係星期六、日都播幾個鐘賽馬
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()