close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

書展你會買o靚模書嗎?買o靚模書的男仔會否被人覺得咸濕?

發問:

書展你會買o靚模書嗎?買o靚模書的男仔會否被人覺得咸濕?係唔係多數電車男才有興趣買o靚模書?想就社會熱話了解了解。

最佳解答:

1.如果我欣賞果個靚模,我會買佢D書,例如: Angelababy 絕對5會買:Yumi,Melody,Asa,Annabella,周秀娜 . 2.點會比人覺得咸濕,只係欣賞姐.我估多數電車男都會有興趣買o靚模書! 但我覺得冇嘜野. 3.近來靚模范滥,我會持支持態度!因為會令娛樂圈更热鬧! 支持: Janice Man , Angelababy , Anjaylia , Lavina, Rainbow , Monique , Tin . 我最不喜欢那些過份賣弄性感的靚模!

其他解答:

靚模的書是買什麼?有幾多人會用純攝影的角度去看呢?她們買的是自已的身體,在印製之前已經預了各位的尺度,買的人是否咸濕,在靚模的心中是不重要,最緊要出位!一朝出名,到時先算! 你有你的價值觀,我不擔心你!只怕被10至12歲(或者是更年輕)的接觸到這類書籍,電視節目如(美女廚房)等,真是不敢想象再過幾年的世界會是怎樣?邊個總有勇氣教養下一代! 請問:你覺得(美女廚房)那些主持怎樣?色迷迷的眼神、3級的對話 — 你話他們會不會話自己咸濕,當然唔會,但就是個壞徬樣啦! 那些現場觀眾有老有嫩,完全投入,耳湡目染,咪話唔恐怖!|||||1.我就會睇下價錢和係邊個ge 咩E cup baby我就一定吾買 2.都會有少少,because D靚模九成都係買身材 3.都吾係嫁,重有D呀叔會去買|||||書展你會買o靚模書嗎? 可能會! 買o靚模書的男仔會否被人覺得咸濕? 咸唔咸濕在乎係自己點睼, 我係以靚嘅角度嚟睼, 所以我就覺得d相靚先會買! 係唔係多數電車男才有興趣買o靚模書? 唔知道,我諗都有唔少人都會有興趣買! ps:"電車男"有咩定義,而中晒所有定義先係電車男,定中一樣已經係!
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()