close
標題:

砌乒乓板(一定砌得好貴o架la)

發問:

我砌成點↓↓ DONIC Waldner Black Devil Carbon Balsa DONIC DESTO F1 痴乒乓球膠既膠水 狂飆3 --------------------------------------------- 如果上面砌得好貴,咁5該同我砌平D嘅丫,THX!!! (起碼同我留番DONIC DESTOF1~~~)

最佳解答:

一般來說砌板原則是軟配硬,不論拍先還是膠先。 正手一般打進攻, 反手打相持(軟膠)。 我建議球拍選中等硬度的, 正手(2.2): 強攻: (軟)Donic F1 $170 or more , (中)Nittaku 2000 $225 or more , Butterfly G-2 $ min 270 穩定: Nittaku hammad pro a $ 170 or more , Stiga ultra light $min150 反手(2.0): palio CJ 8000 兩面弧圈$ min36, Butterfly flextra $min90 ,Nittaku hammad pro a $ 170 ,Stiga ultra light $min150 不過會+重量lo 其實我都係like打乒乓波 如果係我個人意件既話 我打算叫你用729膠 我一用左 拉又勁左 ban人都勁左 d角度係好左 我一落西就好西 個波好似係空中轉 2007-11-02 15:41:24 補充: 巳回答!

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

如果你係新手,可以考慮板用銀河板+DONIC DESTO F1+狂飆3|||||不如出去搵人砌吧 一係要唔使砌個d(e.g紅雙喜) 小朋友打波唔使咁大陣像 有技術就得E2A5F59BAA12C031
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()