close
標題:

聽說過有關亮碧思(DHCL)等類似集團的人請進。

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我幾天前跟同學上過一間名為亮碧思(公司名稱太長,我只記得亮碧思這三個字)的公司看過,上到公司後,同學就介紹這間公司是合法經營,我最記得他說過這間公司曾經捐過錢給東華三院(我不敢肯定是否東華三院,好像也有保良局等組織),因為東華三院是不會收不合法集團的錢,所以這公司是絕對合法;之後,他介紹我看了這間公司的薰香(其實是香薰)的運作原理,跟住又介紹如果加入這公司後於四個月內能介紹五個人入會(既加入公司),同時那五個人能做到一定業績,就可以升上侯爵(一個職位,月薪差不多有過十萬且可獲得亞洲分紅);之後,他叫我簽署一份文件,我沒有看清楚和問那份文件主要提及了甚麼以至是甚麼合約,就簽了,接著,他叫我拿出我的身分證然後讓他去影印,我亦照做,... 顯示更多 我幾天前跟同學上過一間名為亮碧思(公司名稱太長,我只記得亮碧思這三個字)的公司看過,上到公司後,同學就介紹這間公司是合法經營,我最記得他說過這間公司曾經捐過錢給東華三院(我不敢肯定是否東華三院,好像也有保良局等組織),因為東華三院是不會收不合法集團的錢,所以這公司是絕對合法;之後,他介紹我看了這間公司的薰香(其實是香薰)的運作原理,跟住又介紹如果加入這公司後於四個月內能介紹五個人入會(既加入公司),同時那五個人能做到一定業績,就可以升上侯爵(一個職位,月薪差不多有過十萬且可獲得亞洲分紅);之後,他叫我簽署一份文件,我沒有看清楚和問那份文件主要提及了甚麼以至是甚麼合約,就簽了,接著,他叫我拿出我的身分證然後讓他去影印,我亦照做,之後,我也交了二百元上了兩日他公司的堂。兩日後,他叫我交五千元,但我沒交(並藉口推遲至翌日交),且因心裡開始懷疑,就於回家後對家人說出了這公司的事,之後,他們說這公司是做層壓式推銷又說我可能被騙了,然後,我和家人就到了警署備案。(整件事就是這樣) 於亮碧思工作過或有朋友在那裡做過的人請回答下列問題(不過沒有做過的都可以回答): 1.請問大家可否推算出我所簽署的是甚麼文件?我簽了有甚麼負面影響?面對這些影響,我又可做甚麼? 2.如果這間公司真是騙人的公司,我又可做甚麼?

最佳解答:

亮碧思是一家騙人的層壓式傳銷公司,很多網友中招,下列是其中一個例子: 寄件者: 圖片參考:http://sc.groups.msn.com/img/R9c/c.gif Eastin東 (原始留言) 今日 6月16日 被一個識左1個鐘都唔夠ge阿嬋 (叫黄玉文)昆左去香港銅鑼灣告士打道311號皇室大廈13字樓全層 一入到去就比佢個場昆左啦 以為佢唔會租咁大個海景場去昆我 點知宜家先知道佢係昆一大班人..所以真係要個大場 個阿嬋一帶我入到去就係咁介紹d香薰爐... 話有人8萬蚊賣左個..點知賣到16萬 當時真係哇一聲 跟住就搵左個位坐低 攞左本野出黎.....裏面全部都係佢LB d威水史喎== 睇落去真係幾勁 咁我就慢慢做水魚啦 跟住有個xx分析員過黎同我介紹間公司 聽到佢話果d咩 Multi-level mareting...又好似好勁咁 佢話自己會考25分(超25分姐....我冇咩...一定多過你) 又讀緊理大,諗住轉全職喎 之後又介紹d咩公爵 準候爵咁.......真係覺得幾型 跟住就搵左張野叫我簽 果陣我都有d hesitate 跟住睇清楚晒先簽 應該唔會有事呀??(不過都係驚驚地) 跟住佢就獅子開大口 問我有冇5260係身 我一定話冇ga......咁大個數目點搵呀 之後佢話要我先比$200蚊 我唔知點解果陣咁順攤 不過我都醒目..明明有200元正都唔比晒佢 不過都比左150.....成一日人工啦 今晚返到黎上網check check 先知道自己好好彩.....被昆得150 如果唔係我多數會比埋果5000 當係用150買一個教訓啦 年青人...唔好發白日夢啦..努力工作啦

其他解答:E2A5F59BAA12C031
arrow
arrow

    lgzrelv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()